آموزش عکاسی قسمت اول

قسمت يك
عرفان اويسي – كانال آموزشي برديس @bardis1
عكاسي را شروع كنيم حتي با يك دوربين ساده ، حتي با همين موبايلي كه همين الان با آن وارد تلگرام شده ايد ، حتي با قرض گرفتن يك دوربين !
من خودم عكاسي را با دوربيني كه به امانت گرفته بودم شروع كردم ! به عكس هايم فكر مي كردم و وقتي  به دوربين را براي مدت كوتاهي دسترسي داشتم شروع مي كردم به آزمون و خطا .

عكاسي خيلي سخت نيست ، فقط كافيست كمي از فضاي تكراري و روزمره ي يك ذهن بيرون بياييد !
به يك چيز جديد فكر كنيد ! اين چيز مي تواند شامل يك زاويه ديد منحصر بفرد از يك منظره خيلي تكراري باشد يا اينكه چيدمان خاص از كنار هم قرار گرفتن اشيا ، يا اينكه يك ژست يا پوزيشن جديد در چهره يا بدن خود يا اطرافيانتان !
گرفتن عكس هاي خوب كار خيلي سختي نيست تعداد بسيار زيادي از عكاسان محبوب و پرطرفدار دنيا فقط موبايل گراف هستند !
يعني تمام عكس هاي ناب و استثنايي خود را با همين گوشي هاي تلفن همراهي كه ٢٤ ساعت در جيب و دست و كنار من و شماست و بجز خواندن و ارسال پيام استفاده مثبت ديگري از آن نمي كنيم !
ما در روز از كنار تعداد زيادي اتفاقات جالب و هيجان انگيز عبور مي كنيم از گرفتن موبايل در دست و عكاسي نترسيد اين كار براي شما خيلي زود عادي مي شود ( حتي ممكن است اينقدر عادي شود كه با موبايلتان به جاهايي ك نبايد برويد سرك بكشيد )
فاصله تان را با سوژه كمي تنظيم كنيد ، از درون صفحه نمايشگر به سوژه و فضاي كلي كادرتان دقت كنيد ، اشيا و ادم هاي اضافي را سعي كنيد در كادرتان حذف كنيد،
كمي به سوژه نزديك شويد و در بهترين زمان چند عكس پياپي بدون لرزش دست بگيريد
ادامه دارد …

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

Leave a Comment