راهنمای انتخاب یک اتلیه خوب برای عروسی

نوشته ی عرفان اویسی

استدیو بردیس

نمونه کارهای بدون هویت

به راحتی می توان به آرشیو های با کیفیت بهترین عکاسان عروس ایران دسترسی پیدا کرد، لابراتوار ها آلبوم های نمونه را با عکس های بی نظیر با قیمتی پایین به آتلیه داران می فروشند . در هنگام دیدن نمونه کار ها از هویت عکاس، مدل و مکان عکاسی اطمینان پیدا کنید و به آتلیه هایی که از کار های اشتراکی یا تیمی با سایر عکاسان و مراکز صحبت می کنند دوری کنید.

نداشتن سبک و محتوای ثابت

استدیو های حرفه ای عکاسان مطرح و شناخته شده دارند ،عکاسان مطرح وب سایت و صفحه ی اینستاگرام پرمحتوایی دارند درهنگام دیدن نمونه کار ادرس صفحات اجتماعی عکاسان اتلیه را درخواست کنید و سبک و نوع نگاه عکاسان به عکاسی عروس جویا شوید . عکاسان خوب هدف و نوع خاصی به عکاسی عروس دارند و این سبک متفاوت باید در تمامی کار ها هویدا باشد.

از بستن قرارداد با اتلیه هایی که بدون داشتن سبک و تم مشخص با اعتماد به نفس از قدرت در تمامی انواع عکاسی صحبت می کنند خودداری کنید.

فقط به چشمان خود اعتماد کنید

در حقیقت هیچوقت در انتخاب یک کار هنری به زبان و حرف و تعاریف توجه نکنید ، همه از کار خودشان بیش از حد واقعی تعریف می کنند ، سعی کنید به جای گوش دادن بیشتر ببینید و دیده های خود را مقایسه کنید ،در برابر تعاریف اغراق امیز و اکثرا غیر واقعی طرف مقابل هیجان زده نشوید و ملاک خود را بر اساس واقعیت های بصری قرار دهید نه حرف های بدون پشتوانه.

نوشته شده توسط استدیو بردیس

فتوشاپ های عروسکی ! هرگز

در یک کلام از آتلیه هایی که نوشته های انگلیسی ، علامت ها ، پشت زمینه ها و دکور های فتوشاپی به عکستان اضافه می کنند فرار کنید!
بدترین انتخاب شما می تواند آتلیه ای باشد که در طراحی البوم از قاب های فتوشاپی و رنگ های غیر واقعی استفاده می کند ، هیچ استدیو حرفه ای در دنیا واقعیت های داخل عکس را با فتوشاپ تغییر نمی دهد ، کار فتوشاپ و روتوش صرفا برطرف کردن ایراد های جزئی صورت و اصلاح رنگ و نور یک تصویر است نه اضافه کردن کاخ الیزه به بیابان های شهرشما !

پول کمتر عکس بیشتر اتلیه بهتر !

عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی مهم ترین بخش یک پکیج کامل برای شروع زندگیست ، فقط عکس و فیلم مراسم شماست که سال های سال باقی می ماند ، در تخصیص بودجه به قسمت های مختلف عروسی به این نکته دقت کنید که اتلیه بعد از سالن پذیرایی باید بزرگترین بخش بودجه شما را تشکیل دهد ، در انتخاب اتلیه خسیس نباشید ! کوچک ترین ریسک در انتخاب اتلیه های پرمدعای ارزان قیمت تمام عمر شمارا پشیمان می کند!

اتلیه هایی که با گرفتن مبلغ ناچیزی انبوهی از خدمات چاپ و عکس و شاسی و البوم های غول پیکر به شما تحویل می دهند مکان مناسبی برای قرارداد مهم ترین و حساس ترین شب زندگی شما نیستند ، با شنیدن چند جمله ی تبلیغاتی و تحویل گرفتن چند چاپ ارزان قیمت خودتان را گول نزنید و حرفه ای انتخاب کنید

برای دیدن نمونه کار های اتلیه بردیس از منوی گوشه سمت چپ البوم مورد نظر را انتخاب کنید

نوشته ی عرفان اویسی

proximaclaub@gmail.com

.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

Leave a Comment