لباس مناسب عکاسی : نکاتی طلایی پیرامون انتخاب لباس برای عکاسی خاص!

انتخاب لباس مناسب عکاسی برای بیشتر افراد به همان میزان انتخاب لباس یک میهمانی اهمیت دارد. افراد زمان زیادی را برای انتخاب یک لباس مناسب برای مهمانی صرف می کنند. انتخاب لباس مناسب عکاسی هم برای افراد همینقدر درگیر کننده خواهد بود. البته اصول یکی است. نکته طلایی این است که شما برای یک مهمانی متناسب با ان مهمانی لباس می پوشید. در مورد عکاسی هم قضیه صادق است. با توجه به هدفی که از عکاسی دارید لباسی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

اما به هر حال اصول زیبایی شناسی تصویر ثابت است. این اصول به توازن، رنگ ، نور و بافت مربوط می شود. در اینجا قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم.

لباس مناسب عکاسی
انتخاب لباس

نکات طلایی در انتخاب لباس مناسب عکاسی :

اولویت سلیقه شماست :

این عکس قرار است برای شما به یادگار بماند پس سلیقه را در الویت قرار دهید.

استفاده از قابلیت‌های لباس فصل :

لباس های فصلی در صورتی که درست استفاده شوند میتوانند به داشتن بهترین عکس کمک کنند. ممکن است شما فرد قد بلندی باشید و در فصل تابستان فرصت یک عکاسی برای شما پیش آمده باشد. شاید یک تیشرت معمولی تابستانه به اندازه یک پالتوی بلند زمستانه شمارا جذاب جلوه ندهد. پس درنگ نکنید. سراغ گنجه لباس بروید و پالتویتان را برای عکاسی دربیاورید.

استفاده از لباس های بافت دار :

لباس های بافت دار به خاطر بافتی که دارند از لحاظ بصری به تصویر بعد می‌دهند. این باعث می شود چهره شما بهتر دیده شود و اندام شما بهتر جلوه کند.

حتما از اکسسوری و وسایل همراه استفاده کنید :

اکسسوری ها یا متعلقات علاوه بر جذابیت در عکس ، میتواند فرصت های خوبی برای ژست گرفتن به شما بدهد. استفاده از عینک ، کلاه ، دستبندها و آویزها و … میتواند گزینه ی خوبی باشند.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit