بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده برای عکس های لاکچری :

عکاسی در حالت ایستاده یکی از محبوبترین پوزیشن های عکاسی مخصوصا در بین خانم ها هست. بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده ژست هایی هستند که علاوه بر جذابیت اندام فرد شکل فیگوراتیو خوبی را هم به نمایش بگذارند. دلیل تمایل خانم ها به این حالت عکاسی هم همین هست. برای عکاسی در حالت ایستاده از طرفی باید دقت بیشتری داشت. چرا که تمام اندام و بخش های بدن در عکس حضور دارند. باید به حالت قرارگیری هر کدام از این قسمت ها توجه کرد.

برای داشتن بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده ، باید سر ، تنه و پایین تنه در یک توازن باشند. یک توازن زیبایی شناسانه و فرمیک. شکل و حضور خطوط و زاویه ها از اهمیت زیادی بر خوردار خواهند بود. چرا که فقط ایستادن در برابر دوربین با ژستی شبیه به حالت آماده باش ، بی روح خواهد بود. مهمترین نکته در این حالت عکاسی داشتن آن (The moment)  و حضور سوژه در حس و لحظه ی عکس است.

لازم نیست شما یا سوژه تان حتما مدل حرفه ای باشید. برای رسیدن به بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده و داشتن عکس های لاکچری رعایت چند نکته الزامی است. با رعایت این نکات ساده می توان تفاوت آشکار را بین عکس هایتان حس کنید.

بهترین ژست عکاسی
حالت استاده

نکات طلایی برای داشتن بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده :

همانطور که گفتیم اهمیت جایگاه تنه و پاها بسیار پر رنگ است. برای مثال

 در حالتی که سوژه مستقیم ایستاده است و نگاه رو به جلو است از او بخواهید که یکی از پاها را در کنار پای دیگری اندکی به بیرون خم کند و حالت حرف S را ایجاد کند.

از سوژه خواهید بدن را در حالت سه رخ مایل قرار داده و به سطحی تکیه دهد. پای نزدیک به دوربین از زانو خم میشود. کف پا میتواند به سطح پشتی تکیه داده شود.

برای رسیدن به بهترین ژست عکاسی در حالت ایستاده میتواند ترکیباتی از حالات مایل و مستقیم تنه و یا پاهای خم شده یا مایل را امتحان کنید.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *