نکات طلایی پیرامون تاثیر عکس صنعتی در تبلیغات و فروش محصولات.

چشم دریچه ی ورود به ذهن است. و عکاسی هنری است که ارتباط مستقیم با چشم دارد. از همین رو عکاسی در صنعت و تبلیغات جایگاه ویژه ای دارد. تاثیر عکس صنعتی در تبلیغات و فروش به اندازه ای است که گاهی بر همه عوامل دیگر پیشی میگیرد. و این کاملا تقدم بر حقی است.

یک آگهی تبلیغاتی را تصور کنید که پر از نوشته و توضیح است ولی در آن هیچ عکسی نیست. حالا یک آگاهی تبلیغاتی را متصور شوید که فقط از یک عکس عالی و نام محصول در حد یک کلمه ساخته شده. کافی است چشمانتان را ببندید و تصور کنید تا اهمیت و میزان این تاثیر را متوجه شوید.

اهمیت و جایگاه تاثیر عکس صنعتی در تبلیغات کسب و کارها

در واقع یک عکس صنعتی می‌تواند عکسی از محصول شما باشد : مثل یک شیشه ادکن ، یک شامپو و یا یک بسته چیپس. و یا ممکن است این عکس از خدمات شما باشد. مثل عکسی از یک دفتر مسافرتی که افراد در حال ارائه و دریافت خدمات هستند. و یا ممکن است عکسی از خط تولید و یا ساختمان سوله کارخانه شما باشد. در همه این موارد تاثیر عکس صنعتی در تبلیغات شما بسیار زیاد است.

تاثیر عکس صنعتی در تبلیغات
عکس از محصول

این عکس ها در واقع ویترین شما هستند. در جامعه ی مدرن و پیشرفته امروز تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در واقع شما باید بتوانید در کسری از ثانیه ، یعنی زمانی که چشم مشتری از روی محصول شما میگذرد ، او را جذب کنید. خوب کمی فکر کنیم. چی چیز چنین قدرتی را خواهد داشت؟ جواب مشخص است : جادوی تصویر. و همین دلیل اصلی تاثیرعکس صنعتی در تبلیغات است. به همین علت است که بعضی از کسب و کارها برای 5 فریم عکس حرفه ای صنعتی حاضرند تا مبلغ ده میلیون تومان هم بپردازند.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *