دسته گل عروسی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ نکاتی که احتمالا نمی دانستید !

روز عروسی یکی از روزهای مهم زندگی هر فرد است. مخصوصا برای خانم ها که معمولا در مورد این روز رویا پردازی می کنند. همه چیز در این روز نیاز به توجه و دقت در انتخاب و بالاترین کیفیت را دارد. لباس و ماشین عروس گرفته تا آرایش و دسته گل عروسی. شاید این موضوع به نظر خیلی ساده بیاید اما بسیاری از افراد برای انتخاب این موارد درخواست مشاوره و راهنمایی دارند.

دسته گل عروسی
عروس

اهمیت انتخاب دسته گل عروسی و نکاتی که احتمالا نمی دانستید !

این موضوع یکی از مواردی است که در جلوه و زیبایی مراسم اهمیت ویژه ای دارد. جدای تاثیر بصری و تاثیر در زیبایی ، این دسته گل حالت سمبلیک هم دارد. حتما دیده اید که بعد از اتمام مراسم ، عروس دسته گل را به عقب پرتاب میکند و هر دختری آنرا بگیرد بختش باز می شود. جدای کلیت این رسم ، این اتفاق باعث میشود دسته گل عروسی بسیار مورد توجه و جلوی چشم باشد. از همین جهت اهمیت آن بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب بهترین دسته گل بهتر است به موارد زیر دقت کنید :

سایز دسته گل :

دسته گل عروسی به هیچ وجه نباید خیلی بزرگ باشد . درست است که اندازه بزرگترباعث جلب توجه می شود ، ولی توجه داشته باشید عروس خانم باید آنرا مدت طولانی حمل کند.

انتخاب نوع گل و رنگ بندی :

گل های رز نماد عشق است اما نه همه ی رنگهای آن. رنگ آبی و زرد برای دسته گل عروسی مناسب نیست. سعی کنید رنگ غالب برای گل رز قرمز باشد. در کنار آن میتوانید از گل های کوچک دیگر با رنگ های دیگر استفاده کنید. سعی کنید انواعی از گل را انتخاب کنید که زود پژمرده نشوند.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *