چگونه ساخت تیزر صنعتی باعث رشد کسب و کار ما خواهد شد؟

امروزه در بسیاری از فضاهای ارتباط جمعی میتوانید شاهد تیزر های صنعتی فوق العاده خاص باشید. نمونه هایی از ساخت تیزر صنعتی را می توانید را در مکان های از جمله همایش ها،نمایشگاه ها،سمینارها ،شبکه های اجتماعی و حتی بعنوان آگهی تلویزیونی نمایش دهید و سیر عظیمی از مشتریان را به خود جذب کنید.

نکات مهمی که باعث اهمیت ساخت تیزر صنعتی میشوند

۱. محبوبیت کسب کنید

با ایجاد فیلم صنعتی مناسب می توانید جایی در قلب و ذهن مخاطبان باز کنید. شعار و برند خود را برای مشتریان خود محبوب کنید و نمایش دهید که چه قابلیت ها و محصولاتی دارید.

۲. معرفی مجموعه به مشتریان

با ساخت فیلم تبلیغاتی و نمایش آن، می توانید بالاترین بازخورد را از یک تبلیغ بگیرید. آیا شما به دنبال این نیستید؟ پس اگر قصد افزایش فروش و محصولات خود را دارید درنگ نکنید!

ساخت تیزر صنعتی
صنعت

نباید ها در ساخت تیزر صنعتی :

 شکل اجرایی در ساخت این فیلم ها ، نوعی خلاقیت در کار فیلمسازی به  شمار میرود. اما این خلاقیت را نباید کنترل کرد زیرا تاثیر منفی در ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی می شود.

این موضوع ضمن اینکه کاملاً صحیح است باعث شده است که بسیاری از فیلم ها یا تیزر صنعتی که در گذشته در حوزه بازاریابی ساخته شده اند، موضوع های متنوعی نداشته باشند، اما چارچوب آنها مشخص برای تیزر صنعتی و فیلم تبلیغاتی است.

این امر بینندگان یک فیلم صنعتی یا تیزر تبلیغاتی را دلزده میکند و نیز در عین حال صاحبان صنعت و سازمان‌ها را در به کارگیری و استفاده علمی از فیلمسازی صنعتی با مشکل مواجه می کند.

این مطالب مطرح شده در ساخت فیلم های صنعتی و تیزر های تبلیغاتی را به شکلی، چند بعدی نموده است، که ارتباط بین آنها را نمی توان کشف کرد، اما در عین حال یک فیلم صنعتی یا تیزر صنعتی و تبلیغاتی زیباست. زیرا در انواع فیلم های صنعتی و تبلیغاتی مطالب جذاب و دیدنی اما نامرتبط و از هم گسیخته ای وجود دارد.

در سال‌های آغازین دهه ۱۹۶۰ به اصطلاح آمیزه و یا اجزای بازاریابی در ساخت فیلم صنعتی و تیزر تبلیغاتی، که مرکب بود از چهار عامل عمده کالا، قیمت، توزیع و ترویج پیشنهاد شد که به وضعیت ساخت فیلم صنعتی و تیزر صنعتی سر و سامانی داده شد.

این موضوع و تبلیغاتی نقش بسیار بالایی در میزان فروش محصولات صنعتی، معرفی کارخانه و بطور کل تبلیغات دارد.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit