هیچوقت این 3 نکته مهم را در انتخاب آتلیه عروس فراموش نکنید !

امروزه آتلیه های عروس جهت عکاسی و فیلمبرداری از مراسم های عروسی زوجین گاها دست به اقدامات عجیب و خطرناکی میزنند. این اقدامات بعضا باعث آسیب دیدن بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران شده. لذا باید در انتخاب آتلیه عروس بسیار دقت کنید. این اتفاقات صد در صد باعث پایین آمدن کلاس کار آتلیه و یا حتی از جذابیت مراسم عروسی کم میکند.

انتخاب آتلیه عروس
عروس و داماد


نکات کلیدی در انتخاب آتلیه عروس

❌اولین نکته که قصد داریم به آن بپردازیم، خطرناک ترین اقدامیست که فیلمبرداران انجام میدهد و قطعا همه شما آن را مشاهده کرده اید. فیلمبردار با دوربین خود تا کمر از پنجره در خیابان ها و اتوبان های شلوغ شهر آویزان میشود و از ماشین عروس فیلمبرداری میکنند. شاید فکر کنید برای فیلمبرداری از ماشین عروس راهکار دیگری وجود ندارد.

اما سخت در اشتباهید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما میتوانید برای آتلیه خود یک دوربین پروازی گو پرو تهیه کنید. حتی با این دوربین میتوانید از نما های مختلف بیشتری از ماشین عروس عکاسی کنید. حتی اگر عروسی در باغ یا فضای باز باشد میتوانید از آن استفاده کنید.

❌نکته دوم به نظم و انظباط کادر شما برمیگردد. سعی کنید یک یونیفرم مجلسی مناسب برای کادر خود تهیه کنید تا در مجلس از دیگران متمایز نباشند و نظم پوشش مجلس را بر هم نزنند. همینطور سعی کنید در بین میز های سالن عروسی، یکی از میز ها را که از جمعیت دور تر و در نقطه پرت تر سالن است جهت استفاده کادر خود انتخاب کنید تا مهمان ها از حضور کسانی که نمیشناسند معذب نشوند.

❌نکته سوم که مشخصا در ایران باعث پیشرفت شما میشود داشتن دو کادر مجرب که از لحاظ جنسیتی تفکیک شده باشند تا در مراسم های خاصی که مردان و زنان در سالن های جدا نیز هستند به راحتی اقدام به عکاسی و فیلمبرداری کنید و مانعی در مقابل شما وجود نداشته باشد.

شما چه راهکار هایی برای بالا بردن کیفیت کار آتلیه های عروس در مراسم عروسی میشناسید.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹


اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

Leave a Comment