3 لوکیشن استثنایی برای عکاسی زوج در پاییز تهران{ویژه زوج های عاشق}

با آمدن فصل پاییز و هوای به قول معروف دو نفره اش، گویی افراد به نحو دیگری به استقبال عشق میروند. انگار که پاییز فصل عشق است. صدای خش خش برگ ها و پیاده قدم زدن کنار یار فضایی دلنشین را برای هر شخصی ایجاد میکند. حال به مناسبت آمدن فصل پاییز قصد داریم چهار لوکیشن عکاسی فوق‌العاده جذاب را برای عکاسی زوج در پاییز تهران به شما معرفی کنیم.

زیباترین لوکیشن ها برای عکاسی زوج در پاییز تهران

موزه زمان تهران :


موزه زمان تهران واقع در زعفرانیه، چهار راه بغدادی است. قریب به یقین ساختمان و حیاط این موزه یکی از زیبا ترین و خوش رنگ و لعاب ترین موزه های ایران و حتی جهان است. نمای بیرونی این موزه در پاییز و هنگام باران، با برگ های خشک نارنجی و تنه درختان خیس باعث میشود یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی را در تهران به وجود می آورد.
(65 کلمه)

موزه آبگینه :


موزه آبگینه در خیابان 30 تیر تهران واقع شده. یکی از پر تردد ترین خیابان های تهران که بیشتر مردم آنرا به خاطر مجاورت با باغ ملی و دکه های فروش غذای آن میشناسند. اما در انتهای این خیابان یک ساختمان قدیمی با پنجره های رنگی و گلدان هایی پر از گل مشاهده میکنید که با آمدن نم نمکی باران تبدیل به یک لوکیشن عکاسی فوق‌العاده جذاب برای زوج های جوان میشود.

عکاسی زوج در پاییز تهران
موزه آبگینه تهران

خانه قوام الدوله :


محله ی امین حضور در تهران یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که قدمت خانه های آن به دوره قاجار برمیگردد که محل زندگی مشاهیر مهم دوره قجر نیز بوده.

شیشه های اورسی، کاشی کاری های زیبا، گلدان های پر گل و حیاط های بزرگ با حوض های زیبا پدید آورنده. مجموعه ای از ویژگی های جذاب برای یک خانه و در نهایت یک لوکیشن همه چیز تمام برای عکاسی میباشد.

دوست دارید در مطلب بعدی مکان های زیبا برای عکاسی از زوج ها را در کدام شهر مورد بررسی قرار دهیم ⁉

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک.

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit