5 مورد از مهمترین ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق :

برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق باید نکاتی بسیاری مورد توجه قرار گیرد. مراحل ساخت یک کلیپ یا تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله :

پیش تولید

تولید (ساخت)

و پس تولید است.

فارغ از چیستی و چگونگی این مراحل در نظر داریم در این مرحله تمرکز را بر خروجی و تاثیرگذاری یک تیزر تبلیغاتی موفق بگذاریم . میخواهیم ببینیم چه عواملی بیشترین نقش را در اثرپذیری مخاطب از یک آگهی یا تیزر تبلیغاتی دارد.

نکات طلایی و خصوصیات یک تیزر تبلیغاتی موفق :

  • شناخت پرسونای مشتری : مهمترین نکته در تاثیر گذاری یک تیزر تبلیغاتی شاید همین مورد باشد. ما باید بدانیم قرار است روی چه کسی تاثیر بگذاریم. با روشن شدن این موضوع راه حل ها خود به خود آشکار می شوند. بی شک تیزر یک محصول مثل پفک یا چیپس با تیزر تبلیغاتی یک اتومبیل بنز تفاوت های بسیاری باید داشته باشد.
  • ایده ایده و ایده : در دنیای تبلیغات همه چیز ایده است. یک ایده خوب با ساخت متوسط از یک ایده متوسط با ساخت خوب موفق تر خواهد بود. پس سعی کنید زمان زیادی را روی ایده صرف کنید. برای متوجه شدن جایگاه ایده ، تیزرهای تبلیغاتی شرکت های موفق مثل مرسدس بنز یا نایکی را تماشا کنید.
تیزر تبلیغاتی موفق
  • ایجاد پیچیده گی و تعلیق در سناریو  : سعی کنید همه چیز روشن نباشد. یک نقطه سوال و ابهام می‌تواند ناخوداگاه مخاطب را درگیر کند.
  • تکنیک بمب : همه ی تلاش شما باید در جهت یک لحظه طلایی در تیزر باشد. شما روان و ناخوداگاه مخاطب را آماده میکنید برای پذیرش نهایت 3 ثانیه طلایی. که در واقع پیام تبلیغاتی شماست.
  • کم گوی و گزیده گوی : طولانی شدن یک تیزر تبلیغاتی اشتباه بزرگی است که میتواند عواقب بدی به همراه داشته باشد. سعی کنید مطالب را به صورت چکیده ، مختصر و مفید و تاثیرگذار بیان کنید.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *