عکاسی عروس و داماد《یادگاری هایی از قشنگ ترین روز زندگی》

یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین اتفاقات زندگی هر شخص ازدواج او است. مراسم عروسی، چه با جلال و جبروت و چه ساده و خودمانی، یکی از ارزشمندترین شبهای زندگی هر فرد است و عکاسی عروس و داماد به عنوان یادگاری هایی از قشنگ ترین روز زندگی برای آنها خواهد ماند.
بدیهی است که همه عروس و دامادها میل به ثبت این شب مهم و تکرار نشدنی در زندگی خود دارند.
برای همین انتخاب آتلیه عروس ، تیم عکاسی  و فیلمبرداری یکی از کارهایی است که باید با دقت بسیار زیاد انجام پذیرد تا در آینده بتوان عکسها و فیلمهای شب ازدواج را با شادی و افتخار دید و به دیگران هم نشان داد.

انتخاب آتلیه عکاسی عروس باید با همکاری عروس و داماد با  هم انجام شود. و مورد توافق دو طرف باشد.

نکات مهم در عکاسی عروس و داماد :

  • عکس‌هایی که قرار است در مراسم عروسی بگیرید برای سال‌های متمادی باقی خواهند ماند، از همین رو بهتر است کیفیت این عکس‌ها بالا باشد تا اگر مثلاً 15 سال بعد آن‌ها را باز تماشا کردید از بابت وضعیت بد عکس‌ها افسوس نخورید. در این بین، هم نوع آتلیه‌ عروس مهم است و هم ژست‌هایی  که در تصاویر می‌گیرید. البته که عکاس شما همواره ایده‌هایی برای ژست عروس و داماد در سر دارد، اما گاه عکاس‌ها آن‌قدر در طی سال به مراسم‌های مختلف می‌روند که ایده‌های‌شان برای ژست عکس عروسی تکراری می‌شوند.

در ادامه‌ی اینجا چند ژست عروس و داماد را با هم خواهیم گفت. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید از چند تا از این ایده‌ها برای ژست عروس و داماد در عکس‌های عروسی بهره ببرید.

عکاسی عروس و داماد
مجلس عروسی

○ انواع ژست عروس و داماد در محیط باز:

اجازه دهید ابتدا ژست‌های عروس و داماد که مناسب محیط باز هستند را معرفی کنیم. منظور از محیط باز، محیط خارج از محل مراسم عروسی است، مثلاً پارک و خیابان.


1- حالت سورپرایزی عکاسی: گرفتن چشمان داماد توسط عروس
در خیلی از فرهنگ‌ها باور بر این است که تا قبل از عقد نباید داماد عروس را ببیند. از این قضیه می‌توان برای ژست عروس و داماد ایده گرفت. همانطور که می‌بینید عروس از پشت چشمان داماد را گرفته و مانع دیدن او شده است. در این ژست می‌توان شادی و البته صمیمیت عروس و داماد را نشان داد.

2 – دراز کشیدن در دل دشت و چمن تفاوتی نمی‌کند که فصل بهار است یا پاییز، اگر هوا خوب بود می‌توانید به پارکی زیبا بروید و مشغول عکاسی شوید. یکی از بهترین ژست‌های عروس و داماد در پارک دراز کشیدن روی چمن، نزدیک‌شدن به هم و البته عکاسی از زاویه‌ی بالا است. برای آن که عکس جالب‌تر شود عروس می‌تواند سرش را روی شانه‌ی داماد بگذارد. این ژست عروس و داماد هم از آن ژست‌هایی است که صمیمیت و نزدیکی عروس و داماد را جلوه‌گر می‌شوند.
3 – عکاسی در حرکت: راه‌رفتن یا دویدن عروس و داماد لزومی ندارد که ژست عروس و داماد همواره ایستا باشد، بلکه می‌توان از ژست‌های پویا هم استفاده کرد. برای این منظور می‌توانید در حین راه‌رفتن یا حتی دویدن عکس بگیرید. این نوع عکس‌ها هم خیلی طبیعی به نظر می‌رسند و هم آن که البته متفاوت و خاص اند.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *