5 مورد از خصوصیات {ویژه} ژست مدلهای هالیوود !

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مدل های معروف چگونه در برابر دوربین قرار میگیرند تا به این حجم از جذابیت میرسند؟ به راستی ژست مدلهای هالیوود چه ویژگی هایی دارد؟ جواب شما پیش ماست! فقط با چند فرمول و روش ساده. در ادامه این مطلب، بعضی از این روش ها را مورد بررسی قرار میدهیم.

ژست مدلهای هالیوود چه خصوصیاتی دارد ؟!

  • یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای ژست های عکاسی در مردان استفاده از اکسسوری های خاص است. مثل گوشواره، عینک های آفتابی، دستبند و ساعت است که به عکس شما جلوه خاصی میدهد.
  • تاکید بر روی یکی از اعضای بدن میتواند کار ساز باشد. برای مثلا دیده ایم که مثلا یک بازیگر مرد هالیوودی اگر بازی بزرگی دارد همیشه در عکس ها نمایان است. باید سعی کنید رگها یا زخم های دست خود و مواردی که خاص تر هستند به خوبی در عکس نشان دهید.
  • عکاسی با سیگار یکی از اجزای جدا نشدنی ژست مدلهای هالیوود است. شاید برای خیلی ها جذاب نباشد اما نمیتوانند منکر جذابیتی که به عکس شما میدهد هم باشند. حتی اگر شما سیگاری نیستید و نمیکشید ژست گرفتن با سیگار خالی از لطف نیست.
ژست مدلهای هالیوود
هالیوود
  • لباس های خود را مثل ژست مدلهای هالیوود دور کمر گره بزنید یا کت خود را روی دوش خود بیندازید.
  • انگشت های خود را در جیب حلقه کنید،چهره خود را آزاد و رها نمایش دهید تا یک قاب زیبا خلق کنید.
  • گاهی اوقات به یک ستون یا درخت یا چراغ و … . تکیه دهید و کمی خم شوید بطوریکه آرنج تا بازوی شما موازی با خطی که به آن تکیه داده اید باشد.

بد نیست حالا که با این ژست ها آشنا شدید کمی فنی تر به قضیه نگاه کنیم :

اگر در حال عکس را از بسته صورت مدل هستیم، حتما باید پس زمینه را محو کنیم و یا دوربین را در حالت پرتره قرار دهیم. این امرجلوه های بصری صورت و احساسات غالب صورت، خود را بیشتر نشان دهند.

در حالت هایی هم که مدل به جسمی بلند تکیه داده، باید فقط نیمی از بدن در کادر دوربین جای گیرد. بهتر است برای عکاسی های پرتره از اتو فوکوس دوربین جهت محو کردن قسمت های پس زمینه استفاده کرد.

استدیو  بردیس  : بزرگترین مرکز تخصصی فیلم و عکس و چاپ در غرب کشور با سه شعبه فعال در تهران و شعبه غرب کشور در اراک

جهت دیدن نمونه کار های مجموعه بردیس از منوی سایت روی موضوع مورد نظر خودتون کلیک کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت خدمات با ما تماس بگیرید.

تلفن ۰۸۶-۳۳۸۱۹

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *